შეფასების
რუბრიკა
მოსწავლეს შეუძლია ტექსტის
ენობრივ თავისებურებებზე დაკვირვება, მხატვრული
ტექსტის წაკიტხვა, გაგება-გაანალიზება.ნაწარმოებშ ასახული
მისთვის მნიშვნელოვან პრობლემებზე
არგუმენტირებული მსჯელობა.
|
8-10
|
მოსწავლე გამოყოფს ტექსტის
ენობრივ თავისებურებებს, მსჯელობს
პრობლემებზე, თუმცა მისი
მსჯელობა არ არის
დამაჯერებელი, იგი ნაწილობრივ
აანალიზებს მნიშვნელოვან დეტალებს,
მოჰყავს სუსტი არგუმენტები.
|
7-5
|
მოსწავლეს შეუძლია ტეწსტის
ენობრივ თავისებურებებზე დაკვირვება,
ტუმცა ვერ მსჯელობს
მათზე, ვერ აანალიზებს
მნიშვნელოვან დეტალებს, ვერ მოჰყავს არგუმენტები.
|
4-3
|
მოსწავლემ არ იცის
ტექსტის ენობრივი თავისებურებების მნიშვნელობა
და შესაბამისად ვერ მსჯელობს
მათზე, მას არ ესმის
მხატვრული ტექსტის შინაარსი.
|
2-1
|
შეფასების შედეგებს გამოვიყენებ
შემაჯამებელი სეფასების მიზნებისთვის.
კრიტერიუმები
|
საშუალოზე დაბალი
1-4
|
საშუალო
5-6
|
საშუიალოზე მაღალი
7-8
|
მაღალი
9-10
|
სათქმელის გასაგებად
ჩამოყალიბება.
|
სათქმელი ყოველთვის ბუნდოვანია
|
სათქმელი მეტწილად ბუნდოვანია
|
სათქმელი გასაგებადაა ჩამოყალიბებული.
|
სათქმელი მარტივად ნათლად
არის ჩამოყალიბებული.
|
კითხვების დასმა სხვადასხვა მიმართულებით
|
ჩართულობის სიხშირე მინიმალურია.
|
ზოგჯერ ინტერესდება საკითხებით.
|
ხშირად სვავს კითხვებს
სხვადასხვა აქტივობებთან მიმართებაში.
|
სვავს კიტხვებს პრობლემის სწორად
აღთქმისა და შემეცნებისათვის.
|
მსჯელობისას აზრების არგუმენტირებულება
|
არგუმენტები არ არის.
|
მოსაზრებები ნაწილობრივარგუმენტირებულია.
|
მოსაზრებები არგუმენტირებულია
|
არგუმეტრებიადექვატური და დამაჯერებელია.
|
მხატრული ტექსტის ანალიზის უნარის გამოვლენა.
|
საერთოდ ვერ ავლენს,ანთუ ავლენს
მხოლოდ სხვათა მოსაზრებებს.
|
აზროვნება ტრაფარეტულია და გაუმართავი.
|
აანალიზებს მხატვრულ ტექსტებს.
|
მხატვრული ტექსტის ანალიზისას ავლენს დამოუკიდებელი აზროვნების უნარს.
|
დავალების პირობასთან სათანადოობა.
|
ვერ ასრულებს დავალების პირობას,
თუმცა ელემენტალურ დონეზე აკმაყოფილებს დავალების მოთხოვნილებას.
|
დამაკმაყოფილებლად პასუხობს დავალების მოთხოვნილების ნაწილს
|
მითითებული კონსთრუქციის მიხედვით იცავს პირობის შინაარსს.
|
იცავს პირობის შინაარსობრივ
მოთხოვნებს,იყენებს მითითებულ კონსტრუქციას,აანალიზებს მხატვრული შინაარსის მქონე ფრაზებს.
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий