შეფასების რუბრიკები



შეფასების   რუბრიკა



მოსწავლეს  შეუძლია  ტექსტის  ენობრივ   თავისებურებებზე    დაკვირვება,  მხატვრული   ტექსტის  წაკიტხვა, გაგება-გაანალიზება.ნაწარმოებშ   ასახული  მისთვის  მნიშვნელოვან  პრობლემებზე  არგუმენტირებული  მსჯელობა.





8-10

მოსწავლე  გამოყოფს  ტექსტის   ენობრივ   თავისებურებებს,  მსჯელობს   პრობლემებზე,  თუმცა  მისი  მსჯელობა  არ  არის  დამაჯერებელი,  იგი  ნაწილობრივ  აანალიზებს  მნიშვნელოვან  დეტალებს,  მოჰყავს  სუსტი  არგუმენტები.





7-5


მოსწავლეს  შეუძლია  ტეწსტის  ენობრივ  თავისებურებებზე  დაკვირვება,  ტუმცა  ვერ  მსჯელობს  მათზე,  ვერ  აანალიზებს  მნიშვნელოვან  დეტალებს,  ვერ  მოჰყავს  არგუმენტები.




4-3

მოსწავლემ  არ  იცის  ტექსტის  ენობრივი  თავისებურებების  მნიშვნელობა  და შესაბამისად  ვერ  მსჯელობს  მათზე, მას  არ  ესმის  მხატვრული  ტექსტის  შინაარსი.




2-1

შეფასების  შედეგებს   გამოვიყენებ   შემაჯამებელი  სეფასების  მიზნებისთვის.


კრიტერიუმები

საშუალოზე  დაბალი
1-4
საშუალო
5-6
საშუიალოზე  მაღალი
7-8
მაღალი 
9-10
სათქმელის  გასაგებად
ჩამოყალიბება.



სათქმელი ყოველთვის  ბუნდოვანია
სათქმელი  მეტწილად  ბუნდოვანია
სათქმელი  გასაგებადაა ჩამოყალიბებული.
სათქმელი  მარტივად  ნათლად  არის ჩამოყალიბებული.
კითხვების დასმა  სხვადასხვა  მიმართულებით




ჩართულობის სიხშირე  მინიმალურია.
ზოგჯერ  ინტერესდება საკითხებით.
ხშირად  სვავს  კითხვებს  სხვადასხვა  აქტივობებთან  მიმართებაში.
სვავს  კიტხვებს პრობლემის  სწორად  აღთქმისა და  შემეცნებისათვის.
მსჯელობისას აზრების  არგუმენტირებულება

არგუმენტები არ  არის.
მოსაზრებები  ნაწილობრივარგუმენტირებულია.
მოსაზრებები არგუმენტირებულია
არგუმეტრებიადექვატური  და დამაჯერებელია.
მხატრული  ტექსტის  ანალიზის უნარის გამოვლენა.




საერთოდ ვერ  ავლენს,ანთუ ავლენს მხოლოდ სხვათა მოსაზრებებს.
აზროვნება  ტრაფარეტულია და გაუმართავი.
აანალიზებს მხატვრულ  ტექსტებს.
მხატვრული ტექსტის  ანალიზისას  ავლენს დამოუკიდებელი აზროვნების უნარს.
დავალების პირობასთან  სათანადოობა.






ვერ  ასრულებს დავალების  პირობას,  თუმცა ელემენტალურ  დონეზე  აკმაყოფილებს დავალების მოთხოვნილებას.
დამაკმაყოფილებლად პასუხობს დავალების მოთხოვნილების  ნაწილს
მითითებული კონსთრუქციის მიხედვით იცავს პირობის  შინაარსს.
იცავს პირობის შინაარსობრივ  მოთხოვნებს,იყენებს მითითებულ კონსტრუქციას,აანალიზებს მხატვრული შინაარსის  მქონე ფრაზებს.

Комментариев нет:

Отправить комментарий